Afdelingen bij golfclub de Haenen

De mensen achter de golfclub

Bij golfclub de Haenen kunnen golfers in dezelfde handicapcategorie met elkaar oefenen, trainen en spelen. De club heeft drie afdelingen: Golfen met plezier, Verder met golf en Naar Topgolf. Elke afdeling communiceert met zijn eigen achterban over aankomende activiteiten, trainingen of workshops.

Golfen met plezier - Handicap 54-36

Voor beginnend golfers of golfers die gewoon op laag niveau recreatief willen spelen biedt de afdeling 'Golfen met plezier' gezellige en leerzame activiteiten aan. De handicapcategorie is 54 tot en met 36.

Meer informatie over 'Golfen met plezier'

Verder met golf - Handicap 35,9 -20

Voor leden met een handicap van 35,9-20 organiseert de afdeling 'Verder met golf' gezellige en leerzame activiteiten. Hierdoor kun je je verder ontwikkelen in het golfspel, op niveau blijven of groeien naar de afdeling 'Naar Topgolf'.

Meer informatie over 'Verder met golf'

Naar Topgolf - Handicap 19,9 - 0

De afdeling 'Naar Topgolf' stelt een programma samen om technisch en mentaal sterker te worden in het golfspel en daarbij het plezier te behouden. De afdeling richt zich op handicapcategorie 19,9 - 0.

Meer informatie over 'Naar Topgolf'
slag

Ook lid worden van de golfclub?

We verwelkomen u graag!

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Telefonisch bereikbaar op dinsdag en donderdag van 09.00-12.00 uur.