Regulier terugkerende wedstrijden

• Herenmaandag: elke maandag ontmoeten heren van golfclub de Haenen elkaar voor een fijne ochtend golf. Toegankelijk voor alle handicaps.
  • Damesdinsdag: elke dinsdag. Start om 9.00 uur. Je kan inschrijven voor 9 of 18 holes. Gezellige ochtend met dames van de golfclub. Toegankelijk voor alle handicaps.
  • WAC: ontspannen middag/avond 9 holes wedstrijd. Start in het golfseizoen. Toegankelijk voor alle handicaps en gemixt.
  • DOMIX: de donderdag 9 holes wedstrijd, waarbij heren en dames bij elkaar in een flight kunnen zitten. Toegankelijk voor alle handicaps. Ontspannen wedstrijd die gespeeld wordt in de wintermaanden.
  • Zaterdagmiddag activiteit: maandelijks gezellige en ontspannen 9 holes wedstrijd voor zowel beginnende als gevorderde golfers. Gezellige nazit met bitterbal in clubhuis of op het terras.

Andere wedstrijden

Naast de frequent terugkerende wedstrijden organiseert de club ook elk jaar kampioenschappen. Protocollen voor onderstaande wedstrijden vind je op pagina 'Club', onder 'Protocollen'.

1. Maandmedal
winnaar birdie trofee 2023 -  Steven Aldershof

2. Clubkampioenschap strokeplay
winnaars 2023:
hcp 0-11.4 dames Wilma Kruik; heren: Lambert vd Wiel
hcp 11.5-20 dmes Marjel Schulten; heren: Henk van Houten

3. Clubkampioenschap matchplay
winnaars 2023:
hcp 0 - 11.4 dames: Wilma Kruik; heren Vincent Wijnen Riems
hcp 11.5 - 19.9 dames: Marjel Schulten; heren Danny Sliekers

4. Clubkampioenschap senioren
winnaars 2023
dames: Regina de Groot
heren: Guy Thomas

Meer informatie en aanmelden via 'Agenda' of Egolf4U

Mixed Matchplay kampioenschap 2024

In de periode half maart tot half oktober 2024 wordt het kampioenschap Mixed Matchplay gespeeld. Dit is een wedstrijdvorm waarbij twee spelers, een dame en een heer, als partners (team) een 'foursome' matchplay spelen tegen een ander team over maximaal 18 holes (of minder wanneer de wedstrijd eerder beslist is).
De wedstrijdinstructie is te vinden op tabblad 'club' onder protocollen.
Klik hier voor de deelnemerslijst / speelschema 2024. (volgt later in 2024)

Inschrijving vanaf 1 januari 2024 tot 20 maart 2024.

De winnaars van 2023!
Liesbeth en Adrie van Dorsselaer

Wedstrijdleiding:

Wedstrijd op je eigen niveau

De diverse afdelingen (Golfen met plezier, Verder met golf, Naar Topgolf) organiseren voor leden in betreffende handicap categorie wedstrijden op eigen niveau. Houd hiervoor de agenda en de nieuwsbrief van de golfclub in de gaten.

Golfen op je eigen niveau

Competitie

Golfclub de Haenen doet al vele jaren mee met de NGF-competitie. De competitiecommissie regelt hier alles voor. De afdeling 'Naar Topgolf' verzorgt de NGF-competitie 1ste klasse en hoofdklasse. Voor algemene informatie kun je terecht op de website van de NGF.

Klik voor meer informatie over competitie bij de Haenen op de link hieronder.

Naar NGF-competitie

Baanrecord

Om in aanmerking te komen voor vermelding van een baanrecord op het daarvoor bestemde bord, moet het baanrecord voldoen aan de (door de H&RC gestelde) volgende voorwaarden:

• het minst aantal bruto slagen in een, door middel van een starttijd aangemelde, ronde van 18 holes onder qualifying condities, waarbij de volledige lengte van de baan gebruikt wordt i.c. door de heren gespeeld vanaf de witte backtee en door de dames vanaf de blauwe backtee.
  • de volgens de reglementen ingevulde scorekaart moet worden ingeleverd bij het secretariaat.

Een kopie van de kaart wordt opgeslagen in het archief en het baanrecord wordt door het secretariaat doorgegeven aan de redactiecommissie.
Het origineel wordt door de Handicap- en Regelcommissie gebruikt om de naam van de betrokkene en het aantal slagen van het baanrecord te vermelden in het clubhuis.

Het huidige baanrecord van clubleden:
Jeroen Bekker (67)
Daphne van Houten (71)

Het baanrecord gespeeld door gasten:
Stan Kraai (63)
Mayka Hoogeboom (67)

Agenda

Weten wanneer de clubwedstrijden plaatsvinden? Bekijk onze agenda en schrijf je op tijd in.

Naar de agenda
slag

Ook lid worden van de golfclub?

We verwelkomen u graag!

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Telefonisch bereikbaar op dinsdag en donderdag van 09.00-12.00 uur.