De Haenen beweegt je

Golfclub De Haenen is een vereniging van enthousiaste golfers, die speelt op het mooie Golfpark De Haenen in Teteringen. Zowel de golfclub als het golfpark hebben plezier en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Daarnaast is het “beoefenen en bevorderen van het golfspel” één van de speerpunten van het bestuursbeleid, waarbij plezier én succes de boventoon voeren. Wij geloven in samenspelen en samen doen: dat bevordert de onderlinge sfeer en betrokkenheid bij elkaar. Bovenstaande vinden wij zo belangrijk, dat dit terug is te vinden in zowel onze Statuten, ons Beleidsplan Bestuur en het door de club in 2019 geïnitieerde “Sportief Beleid”.

“De Haenen beweegt je” is de slogan die we ter afsluiting gebruiken in onze communicatie. En dat menen we! Of het nu is d.m.v. onze trainingsgroepen-op handicap, een rondje dames- of herenochtend, een Clubkampioenschap, de Cross Country wedstrijd, een Master class of zomaar een rondje fun golf: wij nodigen iedereen van harte uit om te komen genieten op onze prachtige, unieke baan.

Dompel u onder in onze gezellige sfeer en maak ruim gebruik van al de activiteiten, die wij voor ú, golfer, op uw eigen niveau aanbieden. Wij – het bestuur en alle vrijwilligers - doen ons uiterste best om het u zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het enige dat wij van u vragen is: beweeg met ons mee!

De statuten van de golfclub kunt u opvragen bij het secretariaat: golfclub@dehaenen.nl

Marty den Exter

Voorzitter

Topgolf, commissie klachten- en advies, automatiseringscommissie, afdelingen Golfen met Plezier, Verder met Golf en naar Topgolf, voordrachtcommissie, sportief beleid.

Leonie Zuijdveld

Waarnemend Voorzitter tot nader order/ Bestuurslid

Jeugd & familie, competitie commissie, handicap & regel commissie, handicart commissie, baancommissaris, De Haenen Jeugd Open, vrijwilligerszaken, seniorenbeleid, commissiedag.

Marianne Simjouw

Secretaris

Secretariaat, communicatie commissie, vertrouwenspersoon, clubfotograaf, goede doelen, Haentje van 't Jaar verkiezing.

Wieger Schieving

Penningmeester

Financiële commissie, beheer rekeningen wedstrijden

Han Lourens

Bestuurslid

Welkomst commissie, wedstrijd commissie, evenementen commissie, lustrum commissie, activiteitenkalender, protocollen.

Laura Merkens

Club secretaresse

Telefonisch bereikbaar op dinsdag en donderdag van 09.00 u - 12.00 u.

slag

Ook lid worden van de golfclub?

We verwelkomen u graag!

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Telefonisch bereikbaar op dinsdag en donderdag van 09.00-12.00 uur.