Activiteiten

De afdeling 'Verder met golf' organiseert voor leden diverse activiteiten, waaronder bij voldoende belangstelling:

• matchplay kampioenschappen
  • strokeplay/stableford kampioenschappen;
  • wedstrijden in de avonduren;
  • (fun) wedstrijden in samenwerking met de andere commissies.

Laddercompetitie

De Laddercompetitie is een competitie waar een pyramidestructuur is toegepast. De spelers in een rij van de pyramide kunnen de spelers in de rij boven hen uitdagen. Na het spelen van de wedstrijd gaat de winnaar naar de plaats van de verliezer of blijft op zijn plaats staan.

Voor seizoen 2023 is besloten om de laddercompetitie te annuleren vanwege onvoldoende belangstelling om het interessant te houden voor de deelnemers. Hopelijk gaat deze in 2024 wel door.

Inschrijven laddercompetitie Verder met golf

Contactpersoon

De voorzitter van het bestuur van de afdeling Verder met golf is Karel van de Braak.
Heb je vragen of wil je meer informatie over deze afdeling? Stuur dan een mail naar Karel.

Mail naar Karel vd Braak

De afdeling Verder met golf:

• streeft ernaar om de gevorderde golfspeler zich verder te laten ontwikkelen in het golfspel, om op niveau te blijven, danwel te groeien naar de afdeling ‘Naar Topgolf’;
  • stelt een programma samen dat mogelijkheden biedt om technisch en mentaal beter te worden;
  • wil het plezier in het golfspel laten behouden of verhogen.