Activiteiten

De afdeling “Naar Topgolf” is een actieve afdeling die veel activiteiten voor de leden organiseert. Je kunt denken aan:

• matchplay kampioenschap;
  • strokeplay kampioenschap;
  • op maat gemaakte trainingen;
  • workshops over gezondheidsonderwerpen zoals voeding en fysio bij golfsport;
  • NGF-competitie 1ste klasse en hoofdklasse.
  • diverse wedstrijden.
Bekijk de agenda

NGF-competitie Topgolf

De afdeling 'Naar Topgolf' selecteert 13 dames en 13 heren voor de 1ste klasse en de hoofdklasse. De competitiecommissie stelt de andere competitieteams samen. Selectie hangt van een aantal zaken af. Meer informatie hierover is te vinden in de informatieflyer. De golfclub biedt een trainingsprogramma aan voor competitiespelers. Kosten en vergoedingen: zie protocol.

Meer informatie over de competitie bij de Haenen kun je vinden op de speciale pagina: NGF-competitie.

Naar pagina NGF-competitie

Selectiepuntensysteem

Om in de selectie te komen voor de competitie maakt golfclub de Haenen gebruik van het selectiepuntensysteem. Door het meedoen aan activiteiten, wedstrijden etc bouwt de golfer punten op. Deze punten wegen mee voor de uiteindelijke selectie.

1. Selectie Punten Systeem - Wat houdt dat in?
  2. Stand Dames Selectie Punten Systeem 2023
  3. Stand Heren Selectie Punten Systeem 2023

Contactpersoon

Heb je vragen of wil je meer informatie over de competitie? Stuur dan een mail naar Harrie Derksen, competitieleider, door op onderstaande button te klikken.

Mail naar Harrie Derksen

De afdeling

• streeft ernaar om de spelers zich zo goed mogelijk te laten ontwikkelen als golfspeler;
  • stelt een programma samen dat mogelijkheden biedt om technisch en mentaal beter te worden;
  • wil hiermee het plezier in het golfspel te verhogen.

Daarnaast stelt de afdeling naar Topgolf zich ten doel om golf als wedstrijdsport te promoten en op een zo hoog mogelijk niveau aan de verschillende NGF-competities deel te nemen.